Literatura i adresy herbaciane

Czajnikowy.pl oraz Hornimans

I tak oto przeglądając wczoraj Wykop.pl natknęłam się na ciekawy link- „Wielki test herbat ekspersowych”. Klik! I zaczął się około 7 minutowy filmik z sympatycznym Panem, opowiadającym o swoich subiektywnych wrażeniach co do herbat ekspresowych. Pan prowadzący zrobił na mnie wrażenie osoby, która orientuje się temacie herbacianym. Test przeprowadzony dość sprawnie i ciekawie, przyjemnie się oglądało. Nieskromnie  chwaląc się, w Polsce przeważnie wybieram marki które w teście otrzymały wysokie noty (jest jeszcze dla mnie nadzieja:)).

Na sam koniec, został podany link ze stroną, gdzie gromadzone są filmiki dotyczące tematyki herbaty. Nie przejrzałam ich jeszcze, jednak mam przeczucie, że nie odbiegają poziomem od „Testu ekspresówek”. POLECAM:)

Oczywiście Wykop był przeglądany przy wtórze nowego nabytku herbacianego. Miałam okazje kupić 2 nowe herbaty (nomen omen ekspresowe) firmy Hornimans. Więcej informacji można znaleźć na ich stronie ( w języku hiszpańskim). Firma podaje jako rok założenia rok 1826. W ich logo widnieje ciekawy czerwony smok. Można wybierać spośród kilku serii herat: klasyczne, owocowe, „na mnie działa”, doznania oraz sklep herbaty. Ja kupiłam Czaj i Waniliowy Honeybush. Cena nie jest specjalnie zaporowa (w normie około 2,2 euro za pudłeko 20 torebek).  Smak dostaje teraz ode mnie 5 na 5:) Przyznam, że nie dane mi było próbować ani orginalnego Czaju ani Honeybushu, jednak te mieszanki wyjątkowo mi posmakowały. I ten zapach, który rozchodzi się dookoła:) Również POLECAM!

hornimans

Skomentuj

