Uncategorized

Krótka relacja z prezentacji zdjęć o Hiszpanii

We wtorek tydzień temu, w przytulnym otoczeniu łomżyńskiej herbaciarni Pikoteria, miałam okazję być przewodniczką podczas spaceru fotograficznego po Hiszpanii. Cały pokaz był możliwy dzięki uprzejmości i zaangażowaniu Pani Kasi Pikosz, która to obdarzyła mnie zaufaniem i pozwoliła się zaprezentować.

IMG_20140819_181457

O godzinie rozpoczęcia prezentacji górna sala była całkowicie wypełniona bardzo miłą i symaptyczną widownią, która z zainteresowaniem oglądała i słuchała o tym jak to żyje się na Półwyspie Iberysjkim, jakie są różnice, jakie ciekawostki. Niemal wszystkim towarzyszył mniejszy lub większy imbryczek wybornej herbaty.

Pikoteria

Sporą niespodzianką była hiszpańska Sangria przygotowana przez Panią Kasię.

Cały pokaz trwał około półtorej godziny, które minęło mi niemal w mgnieniu oka.

Cieszę się bardzo z tego spotkania, bo przygotowując się do niego, musiałam uporządkować wiele swoich zdjęć i informacji, co wyszło tylko na moją korzyść. Podobnie z wypowiedzią, choć prezentację lubię, to zauważyłam, że czas poprzypominać sobię intensywniej mowę ojczystą, bo za często brakuje mi słów.

_DSC8498

_DSC8493

_DSC8492

_DSC8491

_DSC8486

_DSC8490

Wstępnie mamy już umówione następne spotkanie fotograficzne, ale mam nadzieję, że w Pikoterii częściej będą pojawiały się osoby chętne do przekazania swoich wrażeń i spostrzeżeń na różne tematy.

I jeszcze album na stronie Pikoterii na fb.

Skomentuj

