Sprawy bieżące

Herbaciany kalendarz czyli o tym, że dwie pasje można ze sobą połączyć

Dla tych, którzy zaglądają na tego bloga, nie jest niespodzianką, że lubię zdjęcia w każdej formie. Nawet ten blog jest w 1/3 blogiem fotograficznym. W zasadzie od pewnego czasu z fotografii usiłuję się też utrzymać (chwila na autopromocję: www.fotoaurinko.com:)).

Ale w 1/3 blog ten jest też o herbacie- kolejnej mojej pasji (choć ostatnio nieco zaniedbanej tutaj, co nie znaczy, że poza internetem nic się nie dzieje;))

I tak właśnie postanowiłam przygotować herbaciany kalendarz fotograficzny. W różnych księgarniach widziałam takie kalendarze z kawą i deserami, ale z herbatą jeszcze mi się nie trafił. Także, jeśli czegoś nie ma, to zawsze można to stworzyć:)

Dlatego z dumą przedstawiam (tak, jestem z niego dumna, bo wszystko poza wydrukiem zrobiłam sama:)) Fotograficzny Kalendarz Herbaciany na rok 2015. Na razie wydrukowałam kilka sztuk na próbę, w formacie A3 i A4, po polsku i po hiszpańsku. Jeden nawet udało mi się już sprzedać! Kalendarz ma 13 kart, na każdej jest zdjęcie o tematyce herbacianej wykonane przeze mnie. Jeśli będzie zainteresowanie, to chętnie kalendarzy dodrukuję:)

Można je kupić poprzez stronę Etsy (swoją drogą polecam tam zajrzeć, bo pełno tam bardzo ładnych ręcznie robionych rzeczy:)).

Zapraszam!

Ps. Jeśli zajrzycie do sklepiku, znajdziecie tam też nasze zdjęcia, które mogą być fajną ozdobą w mieszkaniu albo w kafejce. 🙂

_EWA1122_ps

_EWA1123_ps

_EWA1120_ps

Skomentuj

