Przepisy

Ciasteczka cytrynowo- matchowe wg. przepisu BlueSpoon

Kulinarnej matchy mam aż nadmiar i co jakiś czas przeprowadzam mniej lub bardziej udane eksperymenty. Dzisiaj krótko o jednym z bardziej udanych:)

Przepis na ciasteczka pochodzi ze strony Blue spoon. Chociaż nie jestem maniaczką blogów kulinarnych, to jednak mam kilka swoich fawortów. Kryteria przy wyborze to przeważnie: poziom trudności jak dla dwulatka, dostępność składników i ładne zdjęcia. A jeszcze jak to wszystko jest dobrze i z humorem opisane to tylko lepiej. W przyszłości pewnie jeszcze pojawią się inne z moich ulubionych i często odwiedzanych miejsc.

_EWA9006

W swoim eksperymence wykorzystałam przepis na  Zimowe ciasteczka cytrynowe.

Jedyną modyfikacją było dodanie łyżeczki kulinarnej matchy na sam koniec i wymieszanie wszystkiego dokładnie. Ciasteczka wyszły smaczne. Herbata bardzo fajnie dopełniła cytrynę.

_EWA9010

_EWA9021

_EWA9020

_EWA9020

Jeśli macie chwilę czasu polecam własnoręczne wykonanie- są szybkie łatwe i smaczne:) Ja się zabieram za znikanie ciasteczek;)

One thought on “Ciasteczka cytrynowo- matchowe wg. przepisu BlueSpoon

Skomentuj

