O herbatach

Herbata, czekolada i mięta- nieudany herbaciany eksperyment

 Niby połączenie idealne: czarna herbata, mięta i czekolada. Sama bardzo lubię klasyczne czekoladki miętowe. Ostatnia herbata czekoladowa, jakoś mnie nie zachwyciła. Myślałam, że takie połączenie, będzie trafniejsze. Niestety.

Herbata którą dzisiaj przedstawiam pochodzi z zamknietego już sklepu „Aguela Genovefa” w Leon. Był to jeden z typowych sklepów ze zdrowym jedzeniem „gurmet”. Wpadliśmy do niego, bo była likwidacja zaopatrzenia przed zamknięciem i w moje ręce trafiła fajna puszka na herbatę i kilka innych ciekawych dekoracyjnych bibelotów, które pewnie pojawią się w przyszłości na blogu. Tak czy owak, w puszce była właśnie dzisiejsza gwiazda czyli nieszczęsna herbata czekoladowo- miętowa.

_EWA2460CzokolaTe

Susz pachnie bardzo intensywnie miętą i czymś czekoladowym, a może kokosem? Listki są bardzo mocno poskręcane, ciemne z odcieniem czerwieni. Poza tym znajdziemy bardzo drobne fragmenciki suszonej mięty i czekoladowe „cosie” (nie wiem jak to okreslic:) Jedyne trafne porównanie to „cycuszki:)”).

_EWA2464CzokalaTe2

Przygotowuje swój napar standardowo dla czarmej herbaty: łyżeczka na szklankę, 100 stopni Celsjusza i 2-3 minuty.

Napar pachnie mdło, słodko i czekoladowo- miętowo…. ale niesmacznie. W smaku nie ma nic z herbaty jest tylko mięta pomieszana z suchym aromatem czekoladowym. Przynajmniej u mnie herbata pozostawiła nieprzyjemne uczucie w żołądku. Muszę przyznać, że to jedna z najmniej smacznych herbat jakie próbowałam. Według mnie mieszanka nietrafiona. Mimo wszystko ciekawym polecam wypróbowanie, bo jak wiemy, każdy ma swój własny gust i może akurat Wam posmakuje.

_EWA2470CzokolaTe3

Jak do tej pory herbaty czekoladowe się nie sprawdziły (tak, to bardzo subiektywna opinia). Kto wie, czy któraś z następnych będzie lepsza?

_EWA2484_CzokolaTe4

2 thoughts on “Herbata, czekolada i mięta- nieudany herbaciany eksperyment

  1. Też próbowałam herbaty z czekoladowym dodatkiem i mi nie posmakowała. Mieszanka była za mało herbaciana i tyle. Idealne połączenie czekolady i herbaty to takie gdy kostkę czekolady przepijasz herbatą. W naparze się nie polubią 🙂

Skomentuj

