O herbatach

3:15 Milky Tea

Znów w moje ręce trafił ciekawy wynalazek. Po raz kolejny z rekomendacją: taka kobieca herbata. I tak oto ta dziwna jednorazowa mieszanka 3:15 zagościła w moim kubku. Zapraszam!

Milky_Tea2

Milky_Tea

 Rose Fruity Milk Tea SC

 To pełna nazwa tej mieszanki. Jej producentem jest Shih Chen Foods Co. z Tajwanu. Zawiera zaś ona w sobie herbatę czarną, oolong, ekstrakt różany, śmietankę (bezmleczną) oraz cukier i aromat. Niestety nie wiem dokładnie jaki jest udział poszczególnych składników, jednak po otwarciu torebeczki (chociaż napisali żeby tego nie robić, nie mogłam się powstrzymać, a do zaparzenia użyłam swojego filtra papierowego) udeża ilość śmietanki. Z herbaty pozostały tylko bardzo drobniutkie czarne granulki.

Pierwszą niespodzianką był zapach, który był prawdziwie różany i nawet nie sztuczny. Drugą że cały ten puder w torebce nie pachniał ulepkowo słodko.

Milky_Tea4Milky_Tea3Milky_Tea7

Według zaleceń należy zalać torebkę gorącą wodą (wrzącą) i parzyć 3 minuty by uzyskać  mleczny i słodki smak lub 5 minut by herbata stała się wyraźniejsza. Można też dołożyć kostek lodu by mieć taką mrożoną herbatę. Swoją “próbkę” parzyłam przez 5 minut, ale próbowałam jej też już po 3. I tu zaskoczenie: jak na takie wynalazki, herbata była całkiem zdatna do picia. Nie była za słodka, śmietanka nie narzucała się i róża nie była sztuczna. Po 5 minutach napar rzeczywiście nieco bardziej ściemniał, choć i tak wyglądał jak rozwodnione mleko z kawą, jednak nie udało mi się wyczuć tam więcej herbaty. Ona niby była, ale jeśli ktoś powiedziałby mi, że to tylko napój mleczny uwierzyłabym bez wątpliwości.

Milky_Tea6Milky_Tea5

Podsumowując

Kolejna wariacja na temat herbatek instant w saszetkach, która w swojej grupie wypadła całkiem dobrze. Zdecydowanie ciekawostka warta spróbowania.

5 thoughts on “3:15 Milky Tea

    1. Przewaznie podrzucaja mi znajomi, ktorzy wiedza ze herbata to cos dla mnie. Czasem przywoze z podrozy. We wpisach, jesli znajde, staram sie podac sklep lub strone producenta. Niektore z nich mozna znalezc w sklepach internetowych. Mozna tez przejsc sie po roznych marketach, dyskontach i sklepikach i czasami mozna odkryc ciekawe rzeczy:)

      1. dziekuję poszukam , ja wariatka na punkcie herbaty , ostatnio z malty przywiozłam herbatę z caroba 🙂

  1. Ciekawy jest ten środek… wygląda jak jakaś kawa typu „3 in 1” 🙂 A czy po zaparzeniu, coś się rozpuściło z zawartości torebki, czy może całość została na swoim miejscu? 🙂 Pozdrawiam! 🙂

Skomentuj

