Sprawy bieżące

To już cztery lata:)

Dzisiaj Herbatniczek ma urodziny. To już cztery lata pisania, picia herbaty, robienia zdjęć, nauki i spotkań z ciekawymi i fajnymi ludźmi. W tym roku dużo się działo pod względem herbacianym oraz pod względem fotograficznym. Latem nie miałam nawet czasu na Herbatniczka, a przynajmniej na pisanie w takiej formie w jakiej bym chciała. Musiałam więc kilka rzeczy przemyśleć. Urodziny to dobry moment by o zmianach i efekcie myślenia powiedzieć światu. Więc zaczynamy:)

 1. Od jakiegoś czasu zmieniłam sposób dodawania zdjęć do wpisów, przez co mam nadzieję mój dramowy plan WordPressa będzie nadal ciekawą opcją:) Dla czytelnika niezauważalne, dla mnie tak.

2. Herbatniczek nazywa się teraz “O herbacie i podróżach”. Zniknęła z herbatniczka fotografia. Nie miałam czasu się nią tutaj zajmować, więc zdecydowałam, że tak będzie lepiej. Jeśli macie chęć rzucić okiem co aktualnie focę to zapraszam na stronę fotoaurinko.com lub bloga fotoaurinko.com/blog.

3.Na głównej stronie herbatniczka nie znajdziecie też już stron na które zaglądam- zostały one przeniesione do “Inni o herbacie” w menu na górze oraz zaktualizowane. Wyczyściłam też trochę kategorie.

4. W dziale degustacje znajdziecie spis wszystkich herbat i naparów które “degustowałam” i opisałam.

5. Najważniejszą chyba zmianą jest pojawienie się “Elementarza herbacianego”. Bardzo bym chciała na nim skupić się w tym roku. Tam będą pojawiać się wpisy systematyzujące nieco wiedzę herbacianą. Elementarz będzie podzielony na 3 poziomy zaawansowania według mojej subiektywnej oceny. Na razie jest tam pustawo, ale mam nadzieję, że już niedługo…!

6. Herbatniczek pojawił się na instagramie. Będą się tam pojawiać tak zwane backstage oraz wszystko to co nie nadaje się na jakiś dłuższy wpis na bloga lub fb, więc bądźcie czujni:)

7. Zrobiłam też małą aktualizację strony z podróżami oraz strony “o mnie”.

8. Planuję też podzielić herbatniczkowy rok na dwa cykle- aktywny i nieaktywny. Nieaktywny, to będzie głównie sezon ślubny w którym mam bardzo dużo pracy i nie mam czasu praktycznie na nic. Herbatniczek będzie wtedy działał bardziej na fb i instagramie.
Czas aktywny to reszta roku, a wtedy spodziewajcie się większego ruchu:)

9. Zapraszam do specjalnych urodzinowych wpisów:) Zabieram Was do Japonii. Dzisiaj część pierwsza. Jutro druga:)

 

Zapraszam do nurkowania w bloga. Wszystkie komentarze mile widziane.

Dziękuję Wszystkim za te cztery lata!

_DSC6080_bn
Wiosenne święto herbaty
3 thoughts on “To już cztery lata:)

  1. Ewo – gratuluję wytrwałości! cztery lata to kawał czasu, choć mam nadzieję, że w tej fascynującej podróży z herbatą, będą to cztery lata fazy wstępnej 😉 Najpiękniejsze jeszcze przed Tobą – czego Ci z całego serca życzę! Wielu, wielu oszałamiających herbat w pełnej przygód podróży 🙂
    Bardzo zmyślnie zorganizowałaś teraz Herbatniczka 🙂 wszystkiego najlepszego! 🙂

Skomentuj

